Wednesday 1 April 2015

GLA COMPLEX



GLA Complex adalah vitamin terbaik yang boleh diambil oleh wanita yang mengalami masalah PEREMPUAN seperti ketidakstabilan hormon, PMS, cyst, kesuburan dan juga menopos.


Bagaimana GLA Complex menangani masalah WANITA ini?

1- Antara fungsi utama GLA Complex ialah mengawal-selia hormon estrogen dan testosteronSemasa menstruasi/ period, hormon estrogen turun secara mendadak. Pengambilan GLA complex membantu dalam penghasilan semula hormon estrogen. Selain itu hormon estrogen yang meningkat akan membantu pemulihan mood swing yang biasa berlaku di kalangan wanita yang mengalami simptom-simptom PMS (Pre-Menstruasi Syndrom).


2- Bagi wanita yang mengalami menopos awal (pre-menopos) adalah sangat digalakkan mengambil GLA. Ini kerana GLA membantu melambatkan menopos dengan cara memperbaiki keadaan semasa seperti rasa panas (hot flushes)insomniaketidakhadaman dan depresi.


3- Pengambilan jangka panjang juga mampu melambatkan penuaanmengetatkan kembali uterus, memberi tone kepada uterus dan kulit menjadi lebih lembap dan muda.


4- Wanita yang kerap mengalami keputihan, timbul bintik ruam di celah-celah peha, ia boleh dikurangkan dengan GLA. GLA membantu memperbaiki inflamasi kulit seperti kulit kering, eczema, kegatalan, dan mengurangkan rasa sakit seperti bengkak sendi.


5- Pertambahan berat wanita menopos juga agak membimbangkan. Ini juga boleh ditangani dengan mengambil GLA complex. GLA membantu menurunkan kadar kolesterol jahat LDL, meransang peredaran darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, dan mampu membantu menurunkan berat badan.



Lagi Kebaikan GLA Complex


Jadi, GLA Complex adalah sangat disarankan untuk wanita terutamanya yang bakal, dan sedang menghadapi ketidakstabilan hormon, PMS, cyst, kesuburan dan juga menopos.





UNTUK SEBARANG PERTANYAAN/ PEMBELIAN














No comments:

Post a Comment