Friday 13 March 2015

Punca Rambut Gugur



#‎Throwback‬

"Dulu saya rasa macam nak nangis aje bila jumpa rambut berguguran bersepah2 atas lantai"

Nak kata rambut panjang sangat, sebelum kahwin takde pulak masalah ni berlaku..semua ni muncul lepas lahirkan putera mahkota ‪#‎AdamAkif ‬ni..pelik kannnn..sampailah 1 tahap saya rase rambut dah tinggal berapa helai aje...hurmmmm..


Cari punya cari info, jumpa la PUNCA RAMBUT GUGUR saya tu..rupa-rupanya saya KEKURANGAN ZINK dalam badan..yang mana secara diam2 telah diserap oleh #AdamAkif semasa penyusuan...

ZINK ni sangat2 diperlukan dalam mengaktifkan pertumbuhan janin seperti ketinggian, berat dan perkembangan tulang pada bayi, kanak-kanak dan remaja.

ZINK juga membantu membaik-pulih luka jahitan dan luka dalaman.SEBAB tu saya selalu syorkan pada kawan2 yang baru lepas bersalin untuk consume ZINK dalam ‪#‎SetPantang‬...

JADI, bermula lah kisah pengembaraan saya bersama‪ #‎Zinccomplexshaklee‬ ... walaupun saya bertudung, tak semestinya saya tak perlu menitikberatkan soal rambut...TAK CANTIK OK BILA RAMBUT NIPIS...nak tunjuk kat suami pun malu...SEKARANG, masalah rambut gugur semuanya sudah berakhir...bai2..

Masih belum terlambat untuk memilikinya sekarang...sementara sedang promosi TAMAT 28mac ni..

‪#‎buy3free1‬ ‪#‎zinccomplex‬ ‪#‎rambutgugur‬ ‪#‎baikpulihlukajahitan‬ ‪#‎28mac15‬

Whatsapp Eiyda Aziz 0135244993 sekarangggg!!!

No comments:

Post a Comment