Sunday 12 October 2014


ESP adalah singkatan bagi Energizing Soy Protein yang mana dihasilkan dari soya Non-GMO ( soya yang bukan diubah secara genetik).  Ia mengandungi asid-asid amino lengkap termasuklah 9 asid amino penting yang diperlukan oleh tubuh badan kita.

ESP membekalkan tenaga berpanjangan kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan badan serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian.

Berbanding dengan sumber protein yang lain, contohnya daging, ayam, telur dan tenusu, ESP ini juga rendah lemak, bebas laktosa dan kolestrol. Jadi, sesiapa yang ada alahan pada susu biasa tu eloklah amalkan ESP ni terutamanya ibu2 yang menyusukan bayi. Kerana kebiasaan bayi2 tidak boleh tolerate dengan susu formula dan boleh digantikan dengan susu yang berasaskan soya sahaja.
 TETAPI...BUKAN bagi ESP nie direct ke bayi ye..jangan salah paham pulak... hehehe Si ibu yang menyusukan bayi sahaja amalkan ESP nie dan barulah susukan pada bayi. haaa, baru betulll..





Pelajar & warga bekerjaya : Bagus untuk mereka yang workaholic supaya kekal bertenaga berpanjangan

Ibu hamil & berpantang : Sesuai untuk tumbesaran janin dan juga menggantikan sel2 yang rosak ketika proses melahirkan bayi

Ibu menyusu : Merangsang dan menggalakkan pengeluaran susu badan yang kaya dengan pelbagai vitamin untuk bayi, juga memberi keselesaan perut si ibu yang kerap lapar

Wanita & lelaki : Mengurangkan parut jerawat, membantu men sekata-kan tona kulit dengan menghasilkan sel2 baru yang lebih cantik

Warga emas : Mengurangkan masalah kurang kalsium dan tulang reput

Bakal Pengantin : Untuk kulit putih berseri-seri di hari bahagia



P/S: Untuk dapatkan segala protein yang diperlukan tubuh badan kita.memadai kalau dapat minum 1 gelas sehari je...tak percaya????jom cuba, pasti anda puas hati.



UNTUK PERTANYAAN & PEMBELIAN:
Call/ SMS/ Whatsapp/ Wechat/ Telegram
#EiydaAziz 1149471
0135244993
#ShakleeKlang


No comments:

Post a Comment