Monday 16 March 2015

INGINKAN CAHAYA MATA??INGIN HAMIL??


Hati sanubari pasti terusik setiap kali kawan-kawan atau saudara mara menerima cahaya mata baru. Sedangkan anda masih berdua dengan pasangan dan masih belum dikurniakan cahaya mata.

Sedikit sebanyak pasti sedih kan mengenangkan nasib sendiri.

Jangan pandang sebelah mata isu kegagalan mendapatkan cahaya mata ini. Anak adalah harta paling berharga dan pengikat kasih suami isteri. Kegagalan mendapatkan cahaya mata mungkin membawa makan hati pasangan malah lebih serius jika membawa kepada penceraian.

Ok, jom tengok review Set Kesuburan khas untuk anda yang ingin hamil, inginkan cahaya mata.




1) Zinc Complex - Zinc memberi kesan terhadap berbagai hormon termasuklah hormone sex, hormone thyroid, kemandulan bagi lelaki dan perempuan, prostate, thyroid yang tidak aktif . Kekurangan zinc juga dikatakan antara sebab kemandulan – Istilah yang di gunakan adalah “Below the level of technical sterility” bermaksud di bawah paras kesuburan. Ia mempengaruhi bilangan sperm (sperm count) dan pergerakannya (sperm motility). So, zinc ni mmg penting untuk kesuburan.
RM33.75 -120 tablets










2) Vita-lea - untuk memastikan keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi. Rata2 pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak sebab dan kekangan.Dan uniknya Vitalea @ multivitamin shaklee kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.
RM88.75 -120 tablets








3) B Complex – paling penting untuk elak kemurungan (anti-stress) & menstabilkan hormon. Uniknya vitamin b shaklee kerana ianya turut mengandungi Folic acid dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.
RM53.75 -120tablets






4) Vit E - membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita..Uniknya vitamin E shaklee kerana turut mengandungi silenium manakala vitamin E kebanyakkan di pasaran adalah dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung tetapi waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon seks testosteron.
RM149.00 -120tablets









5) GLA Complex - membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti.
RM91.25 -60tablets



6) Alfalfa Complex - membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah).
RM53.75 -330tablets (S)
RM97.50 -700tablets











CARA- CARA PENGAMBILAN
*** Suami ambil 1-5 & 7 (1 biji setiap hari)
*** Isteri ambil 1-6 (1 biji setiap hari, Alfalfa 3-5 biji sehari)

Namun harus diingat, soal rezeki ini semuanya dari Allah. Kita sebagai manusia harus berusaha, berdoa dan bertawakal kepadaNya. InsyaAllah..

nak harga kasih sayang???jom whatsapp saya cecepat...



No comments:

Post a Comment