Friday 23 January 2015

Bagaimana Cara untuk Susu Badan Cepat Meleleh???

Entry kali nie saya nak bercerita tentang Cadangan Set-set Penyusuan khas untuk ibu-ibu dan bakal-bakal ibu yang mahu menyusukan anak-anak mereka. Pasti nye anda runsing bila memikirkan cukupkah bekalan susu untuk si comel anda bukan??? Jangan risauuu...saya sedia membantu memberikan penerangan terperinci mengikut bajet anda.



Disini ada beberapa #SetPenyusuan yang saya ingin kongsikan bersama. Set yang berlainan semestinya menjanjikan khasiat berbeza dan harga yang anda dapat pun berbeza.


SET PENYUSUAN 1

Juga dikenali sebagai #SetPenyusuanAsas atau pun #SetPenyusuanBajet. Terdiri daripada 2 item sahaja, ESP dan Alfalfa Complex. Sesuai untuk ibu2 yang mahu testing2 dulu untuk permulaan.

Set Penyusuan Bajet ini bertujuan untuk:
  • merangsang penghasilan susu ibu
  • memberikan tenaga yang berpanjangan untuk ibu dalam pantang ataupun bekerja


SET PENYUSUAN B

Mengandungi 4 item iaitu: Vita-Lea, B-Complex, Vita-C dan Alfalfa. Set Penyusuan B digalakkan untuk ibu-ibu yang tiada masalah penyusuan tetapi mahu memperkayakan lagi khasiat-khasiat nutrisi yang terkandung dalam susu. Jangan risau... #SetPenyusuanB juga boleh bertindak sebagai Milk Booster.



SET PENYUSUAN LENGKAP (3M)

Set Penyusuan Lengkap sememang nya sangat2 digalakkan untuk diamalkan oleh ibu-ibu di luar sana. KENAPA??? Kerana selain menghasilkan susu yang berkhasiat lagi lazat, ia juga boleh menambahkan tenaga, mengurangkan rasa lapar ibu-ibu yang menyusu. Ia juga turut menyumbangkan kalsium untuk ibu-ibu yang mungkin mengalami simptom-simpton kekurangan kalsium seperti; sakit belakang, gigi rapuh, tulang merapuh.

Set ini mempunyai Vita-C, B-Complex, Ostematrix, ESP, Vita-Lea dan Alfalfa


p/s: Set-set di atas adalah set yang dicadangkan sahaja, ia boleh disesuaikan mengikut bajet anda.
Saya sedia memberikan tips-tips untuk membimbing anda mendapatkan kesan-kesan yang optimum.

Saya huraikan DI SINI dengan lebih terperinci untuk setiap item.







No comments:

Post a Comment