Friday 10 April 2015

Ahli Shaklee Merata- Rata..BEST SANGAT KE???



Rimas tak kalau pergi mana-mana je mesti orang bercerita pasal SHAKLEE? Siap daftar ahli lagi.

Tahu tak KENAPA??? Apa kelebihan jadi ahli Shaklee ni weyh?




Dari pengalaman saya sendiri la kan, mula-mula try beli Set Bajet  Shaklee dan bila dah consume dan dah rasa sendiri keberkesanan produk Shaklee ni,  mesti nak jadi ahli SEBAB nak dapatkan produk ni pada harga ahli. Harga ahli jauh lebih murah dari harga runcit tau!!!

Lepas tu, bermulalah journey saya menjadi pengguna tegar Shaklee. Dah kata dah jatuh cintakan... <3 <3 <3



Bukan tu je tau, kalau anda buat belian melebihi RM 450 sebulan, kita akan dapat cash back berbentuk RM yang dipanggil bonus. Haaaa? Dah lah beli produk tu, ada pulak cash back? Siapa tak nak kan? Kat situ dah untung dan lagi untung bila kita daftar sebagai ahli Shaklee, kita secara sah dan automatik menjadi Pengedar Sah Shaklee. Pengedar Sah Shaklee ni tak wajib tapi bagi yang nak cari income, amatlah dialu-alukan sebab Shaklee tawarkan banyakkk bonus untuk yang buat bisnes Shaklee ni.



Nak bisnes kena ada mentor dan ilmu, barulah bisnes boleh buat dengan baik dan lancar. Itu kelebihan bisnes Shaklee. Dalam group yang saya pimpin dan yang upline saya pimpin, kami tak dibiarkan terkontang - kanting. Kami diguide sepenuhnya. Cuma terletak pada diri sendiri nak ke tak nak...peluang dah ada, mampu ke anda nak tengok aje???? ;)


Satu lagi, walaupun Shaklee ni berkonsepkan MLM tapi, bonus akan dibayar mengikut usaha anda sendiri. Jadi, jangan terkejut kalau bonus anda lebih banyak dari upline anda ye.....


So...mudah aje kan? Kini dah jelas kenapa ramai nak jadi ahli Shaklee..






Kini, Yuran keahlian RM 79.50. Bukan RM 795 tau. RM 79.50 sahaja. Effective 1 April 2015! Nanti anda akan dapat MEMBERKIT (1 beg berisi buku-buku panduan dan berkenaan produk dari Shaklee).




Dan sebenarnya ada cara anda boleh dapatkan FREE MEMBERSHIP ni tau. Nak tau macam mane??? boleh Whatsapp saya terus dan sure saya akan terangkan sampai anda faham ;)




Nah..apa tunggu lagi? Yang belum daftar, cepat daftar untuk menikmati kelebihan sebagai ahli shaklee ni..Jom, Whatsapp #EiydaAziz sekarangggg











No comments:

Post a Comment