Sunday, 8 February 2015

Melatih Kanak-kanak Makan Ubat Berwarna-Warni





kanak2 memang susah nak bagi makan ubat...tapiii...kalau tukarkan dengan vitamin mesti hari2 dia ingat...sampai dia pulak yang ingatkan mama...hihihi tambahan lagi kalau vitamin tu colourful...Mesti cepat je dia masuk dalam mulut comelnya tu...


jom layan anak manja saya #AdamAkif nie minta Chewable Vitamin C dari mama nya..punya lah garang mama time ni..Mane tak nye, sehari sampai 3 4 kali dia minta...enough..enoughhh la #AdamAkif


video




mencegah lebih baik dari mengubat..




vita-c elok untuk tingkatkan imun badan kanak2..diorang sihat,cergas n aktif hati mama pun senang kannn





UNTUK SEBARANG PERTANYAAN/ PEMBELIAN








No comments:

Post a Comment